מדיניות החזרות והחלפות
מדיניות החזרות (ביטול עסקה)
- ביטול הזמנה ללא דמי ביטול יתאפשר תוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה. לאחר 24 שעות, המוצרים עוברים הכנה למשלוח ותווית המשלוח מודפסת. במקרה זה, ביטול יתאפשר רק לאחר קבלת ההזמנה, בכפוף לתנאים הבאים:
- גביית עמלת ביטול בגובה 5% מעלות המוצר או 100 ש”ח (הנמוך מביניהם).
- תוספת 50 ש”ח עבור שירות איסוף מבית הלקוח.
- דמי סליקה בגובה 1.5% מסכום ההזמנה.
- החזרת מוצר תתאפשר עד 14 ימים ממועד קבלתו, בהתאם למדיניות החזרת המוצרים של האתר. ההחזרה תתבצע רק במידה שהמוצר יוחזר באריזתו המקורית, כשהוא שלם, ללא שימוש או פגם, וכולל את כל האביזרים הנלווים.
מדיניות החלפות
- על מנת להחליף מוצר או לשנות מידה, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו בשעות הפעילות ולפתוח בקשה להחלפה. לאחר מכן, הזמנת האיסוף מבית הלקוח תתבצע על ידנו. לאחר הגעה למחסן המוצר ייבדק, במידה והוא עומד בתנאים, יישלח מוצר חלופי בהתאם למדיניות המשלוחים שלנו.
- שליח מטעם חברת המשלוחים יגיע לאסוף את ההזמנה בתוך 6 ימי עסקים ממועד פתיחת הבקשה. עלות השירות (50 ש”ח) תחול על הלקוח, והשליח יוזמן לאחר תשלום עבור המשלוח מצד הלקוח. יש לוודא שהמוצר יישלח באריזתו המקורית כשהוא ממוקם בתוך הקרטון החום שבו הגיע המשלוח או בתוך כל אריזה חיצונית אחרת. הקרטון החום נועד להגן על אריזת המוצר המקורית, שכן השליחים מדביקים את תווית המשלוח על האריזה החיצונית. חשוב לוודא שהמוצר עצמו (לדוגמה, קופסת נעליים או אריזת המוצר המקורית) מוגן ואינו חשוף להדבקת תוויות או פגיעה אחרת.
- המוצר המוחלף יתקבל רק באריזתו המקורית, עם כל החלקים הנלווים, וללא פגם במוצר או באריזתו. מוצר שלא יעמוד בתנאים אלה יוחזר ללקוח על חשבונו.
- מוצרים שנעשה בהם שימוש או מוצרים שאינם עומדים בתנאים של מדיניות ההחלפות לא יוכלו להיות מוחלפים. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות להחליט אם מדובר במוצר משומש או פגום, ותספק ללקוח הוכחות מתאימות אם נדרש.
- ספורטי לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו ממקורות חיצוניים או לא דרך האתר.